Much love for u Dear!

Daisypath Anniversary tickers

Ungu & Rossa

Friday, January 4, 2013

Syukur .. Alhamdulilah.. =D

Assalamualaikum..

Alhamdulilah.. Syukur Akhirnya.. tade la aku kesunyian duduk di ruma..
HaHaHa.. Aku da dapat keje yeay! yeay! 

Engatkan dah tak dapat keje ni.. Banyak kali jugak En tu call aku.. hihi..
Hope ape yang aku minat nih.. aku buad yang paling terbaek..! 

Sebelum ni pening memikirkan bila laa nak dapat keje.. 
Tengok2 En tu call aku lagi ... Suke tahap Kritikal aku dah nih.. HeHeHe

24 Jan 2013 ni da start keje.. tapi 1 Feb 2013 baru buka kedai tuh..
Asalkan aku ade keje.. dari duk melopong je kat ruma.. Bosan kowt!

Dapat gak duit.. then ley g Shopping.. Wahhh! Lame tak shopping.. hihi
Eh .. lupe pulak.. Ngan azam aku tuh.. hihi
Nak simpan duit :
~Beli kereta
~Kahwin =D

HoHoHo

#Awak-awak .. Saya dah dapat keje... Yeay!! Yeay!!!


2 comments: