Much love for u Dear!

Daisypath Anniversary tickers

Ungu & Rossa

Sunday, April 22, 2012

Terima Kasih...

Assalamualaikum...hi teman3... 

Alhamdulilah sekarang life aku da mula bertukar ceria..
tidak macam dahulu lagy..
thanks to someone telah membahagiakan diri aku.. 
membuad diri aku ceria, heppy, & terus tersenyum..


sekarang aku da mula life baru..
lupe kan segala memory..
buka buku baru... <3

Now... bile muncul "mr perfect" ni... aku terus bole tersenyum 
dy banyak memberi kata3 buad aku..
dengan kemunculan "mr perfect" aku rase yakin untuk melupakan semua memory...


tp....bile muncul "mr perfect" aku rase diri aku di sayangi..
dan aku turut selesa berborak dengan dy..meluah suka duka aku..
dan thankz sebab sayangkan aku..
terima diri aku seadanya.. =)



#terima kasih "mr perfect"

No comments:

Post a Comment