Much love for u Dear!

Daisypath Anniversary tickers

Ungu & Rossa

Tuesday, March 27, 2012

Memory

Assalamualaikum..

hye teman3 apa khabar sume? hope sihat la ea..aku tak berape sihat.. asik sakit jew huu..tp jgn riso la cikit jew..hihi..

ase lme tak up8 blog..huu.. smnjak last entry ritu.. bwu rini aku nk up8.. tp still the same story.. hmm.. nk buad cam mne an kesedehan still melanda..kenangan dy & aku sgt byk.. wlaupown tak smpai sthun kami couple..huu.. tp thankx sgt2 sbb dy penah buad aku heppy pda ketika dulu.. hmm..

aktiviti harian :

bile waktu mlm.. msty aku akn tregt kan dy.. mcg3 dy pown still aku tak pdm..huhu..bile siang dgr lgu yg penah dy karok ngn aku dulu..huhu..layan lagu2 sedey.. bile masuk bilik.. pic dy ade je at cermin.. haish.. mmg susa nk lupekan org yg kita syg.. (bile mule nak bercinta mmg mudah.. but bile nk melupekan mmg tramat susa..) Kenapa (?) .. mybe aku trlampau sayang kan dy.. Kan (?) huu...

Dan memang aku still tak bole lupe kan dy.. :(



Diary  Ku

dari hati sepet

love  A

No comments:

Post a Comment