Much love for u Dear!

Daisypath Anniversary tickers

Ungu & Rossa

Thursday, November 24, 2011

kenangan..wktu kecil dulu..hee

hye sume.. entry kali nie.. aku teregt kenangan dulu.. hee.. taw ke ape? waktu akk aku yg first kawen aku penah ilang kejap..waktu tue umo aku dlm 5 thun.. kecik agy.. waktu mlm lak tue ilang nye.. sume family aku riso.. tp taw ke aku g mne..?? ha.. aku g mkn tom yam ngn abg sedare aku.. haha org len pnye panic aku ilang.. aku ngn slumber g mkn waktu akk aku na potong kek.. haha.. mmg bile teregt lawak pown ade.. waktu kecik2 dulu.. haha

akk aku la nie egt kan blik.. tgok nie ...


komen nie waktu aku & akk aku imbas blik waktu kehilangan aku.. hee
Mas Sepet tue aku la.. akk aku Syiha Abdull tue yg na kawen 3 dis nie.. minggu dpn je agy...
meriah la ruma aku nty ngn family & kawan2.. (tp ruma un ta abih kemas agy) hee
akk yg second haha sje je.. na kene an aku.. hee

p/s: lupe la na bli adiah.. ade idea ta?? bajet je nie.. hee

No comments:

Post a Comment